School & others things

13 september 2018 - Resistencia, Argentinië

Hoi!

Ik heb twee weken school erop zitten en het is hier echt super leuk. De mensen hier staan open voor nieuwe mensen dus ik heb al vrienden gemaakt. Ze hebben mij al veel laten zien hier in Resistencia. De stad is erg leuk, het is wel een oude stad maar het leeft hier wel, gelukkig. Er zijn leuke parken en er is ook een shopping centre. Op school zijn de vakken wel ongeveer hetzelde, geschiedenis, aardrijkskunde, enz. De lessen duren 40 min en de school is van 7:45 tot 12:15. 's Middags heb je gym. Dan kan je voetballen, basketballen, volleyballen of handballen. Helaas geen hockey. Maar dat speel ik bij Regattas. Het is een soort van heren 1 maar zo groot is de club niet. In deze regio is rugby en basketbal naast voetbal heel populair. Binnenkort is er een schoolvoetbal toernooi. Daar ga ik aan mee doen en je bent die dag alleen maar aan het voetballen of naar voetbal aan het kijken.

1. O&O:
    13 september 2018
    Wat een positief verhaal over de school en je contacten met de jongens en meisjes. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Iedere middag zijn er dus sport activiteiten, dat is geweldig!! En met de weersomstandigheden die jij daar hebt is het wel heerlijk om buiten te zijn. Hoe laat ben je dan weer thuis? Gaan de jongens uit jouw gezin ook naar die school? We kijken uit naar het vervolg van je belevenissen. Groetjes en tot het volgende berichtje O&O
  2. Cora Schensema:
    13 september 2018
    Hoi Florent , wat fijn om je verhaal te lezen , je voelt je al aardig thuis in een korte tijd ! Knap hoor dat zegt veel over jou zelf en dat je open staat voor nieuwe ontmoetingen ! Geweldig voor je ! Hier op de Oosterenkweg is het rustig het mais iseraf dus we kunnen weer naar de weg kijken en naar de buurtjes ! Veel plezier bij de voetbal dag en tot horens ! Lieve groet Cora en Raymond en poot van Simba
  3. Karlijn:
    13 september 2018
    Wat leuk! Goed al die fotos! En waar zijn alle mensen gebleven willen die niet op de foto? Veel plezier op avontuur
  4. Sandra:
    13 september 2018
    Fijn te horen dat je het naar je zin hebt in ieder geval, de tijd zal wel omvliegen denk ik. Zet nog even je huisgenoten op de foto, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, verder veel plezier en hoop gauw weer wat van je te lezen 😎👍🏼👏🏼👏🏼😘 groetjes en knuffel van Valente Nori Jesse en San en Mike x
  5. Liesbeth:
    15 september 2018
    Hi Florent! Wat klinkt dat goed en heerlijk! We kijkenal uit naar je volgende verhaal! Geniet lekker en succes met hockey!
  6. Jorgen:
    16 september 2018
    Wat mooi om te zien en te lezen. School lijkt me wel te doen met al dat sporten. Ga zo door Florent👍
  7. Dorine Juffermans:
    18 september 2018
    Ola Florent, Que tal? todos bien. Soy Dorine en vivo en Amsterdam.
    Jouw spaans zal vast beter zijn dan die van mij. Maar wat leuk dat je het zo naar je zin hebt. Succes daar enne.. Hasta Luego y Adios
  8. O&O:
    28 september 2018
    Nog een paar uurtjes en dan ben je jarig!!! Florent van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we wensen je een ontzettend leerzaam jaar in het verre Argentinië. Een gezellige dag met de familie en eventueel je nieuwe vrienden. Hoe gaat het met je en lukt het op school? We kijken uit naar je volgende verhaal.
  9. Dorine Juffermans:
    29 september 2018
    Ola Florent, felicidades por tu compleanos! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Florent. Maak er een onvergetelijke dag van samen met de familie en je nieuwe vrienden. Adios, Florent.
  10. Jorgen:
    29 september 2018
    Florent van harte gefeliciteerd met je verjaardag👍😃🎈🎉
  11. Sander:
    29 september 2018
    Buenas tardes Florent. Hoes is je spaanse naam? Van harte gefeliciteerd met de verjaardag. 20:00u (jouw tijd) bij je zijn redden we niet! Heb je iets leuks in 't verschiet? Mooi feestje met leuke jongens en knappe (zuid amerikano) meisjes?? Heel veel plezier. Groeten, Beau, Lies, NOUD (jouw vriend) en Sander! ;-)
    Gooi nog s groepsfotootje op de blog? Zet' m op!!
  12. Sandra:
    30 september 2018
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !🎈🎈🎈 Ik zag je partyfoto op snap! Lekker bezig daar!! 🥂 knuffel van ons allemaal 😘